Familjen Taikon

befinner sig idag på Hunnebergsgatan hos GM´sarna....
Igår var vi hela dagen hos farmor & åt sedan kvällsmat på Ikea.
Jag har precis kommit in från en skön tur på stan, ( båda barnen sov å jag kunde ta en latte i lugn o ro...LYX! ) gud vad mycket det finns å handla när man inte gjort det så mycket de sista månaderna.... har inga vettiga kläder o vet inte vart jag ska börja nånstans, blev helt kär i en jacka som det dessutom var halva priset på men inte riktigt läge för det just nu... tyvärr,
måste lära mig att inte handla så mycket smått halvsnyggt billigt o istället köpa något jag verkligen villa ha även om det är dyrare. Nu ska vi snart äta lunch här & i eftermiddag ska Axel vägas o mätas igen.
Ikväll ska jag & moster till IKEA på inspirationskväll. Eftersom nya lägenheten är ett samarbete mellan Skanska & Ikea så bjuds alla köpare in på en inspirationskväll & vi får också ett presentkort på 3000:- att handla för.... får väl se om jag hittar något.... :-) Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0