Keep calm - stay happy


Ungefär så känns det just nu utan sömn & med spartanskt boende....  inte det ultimata läget med en ny bebis & jag rekommenderar ingen att göra likadant men av någon konstig anledning blir det ju ofta så att allt händer samtidigt. Försöker att inte tänka för mycket för då bryter jag ihop.
 Inatt sov Axel jätteoroligt & åt 100 ggr  så imorse packade vi in oss i bilen o M släppte av oss hos farmor så vi kunde gå på toaletten o bada där, det var skönt, så skönt att jag blev kvar hela dagen. Skulle egentligen tagit mig in till stan för mysig date med Emilia men det fanns inte energi till det helt enkelt. Får  ta de här dagarna som de kommer o bara göra det bästa av dem.... hoppas att lillen sover bättre inatt så jag har mer ork imorgon... nattinatti!


Vaken liten tröttis



Kommentarer
Postat av: Julia Montelius

Hej kussen!!

Jag gillar din blogg!! Kul att se alla kort du lägger upp. Så jag är uppdaterad haha. Man får sig ju en del skratt också :-)



STORT GRATTIS till den nya guldklimpen, precis samma dag som han kom så tänkte jag undrar om bebisen kommit ännu och så fick jag ett mejl från Ida precis.



Jag har det bra här i Bogotá, det går frammåt med jobbsökandet, så jag hoppas att snart snart. Och passar på att njuta av livet :-)



Efter att ha varit lite avskärmad från omvärlden har vi nu skaffat internet hemma, så nu kan vi höras lite mer.



Sköt om er och massor kramar

Hälsa familjen!

2009-06-04 @ 23:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0