Sköna Söndag!


Godmorgon sköna söndag! här packar vi ihop våra grejer, mest kläder -smutsiga kläder.... all ower, blir rätt mycket tvätt på 4 personer har jag märkt... å strumpor, gud vad mycke strumpor... å inga lika... har köpt fyra nya par sista veckorna till Sigge å idag får han ändå dra på sig sina röda små med hälen under halva foten, Allt bara försvinner......
"Sen" i mitt nya liv ska jag organisera upp vartenda litet hörn å klädesplagg, färgsorterat i små boxar i garderoberna... påminn mig om det...

Nu ska vi dra ut till landet å lämna plutten som ska sova där o spendera morgondagen med mormor, mysigt för honom o lättare för oss med inflyttning och allt.... Njut söndagen! kram Sara

Kommentarer
Postat av: Zara

Lycka till med inflyttningen imorgon!



Kram

2009-06-14 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0