TGIF, Time flies!!

Å ingen är gladare än jag....
Idag har vi haft en supermysig dag med Sis & Calle-kula, anar att det kommer bli mycket häng med dem framöver å det känns himla bra! Skål för det & för att vattnet är påslaget här i lägenheten, nu kan vi både kissa & duscha! hoppas att det är sista gången på bra länge som jag är så glad över det.... kommer vi till nya lägenheten på måndag å det står en lapp på dörren att allt inte är riktigt färdigt å vi inte kan använda avloppen då vet jag fasen inte vad jag gör..... typ hänger mej...





Hopplöst fall eller framtida talang?? trassligt värre var det iallafall...

Sigges nya bästis - Big Jimmy



En grabb som tar träningen på allvar & ska göra som "schlatan".....
helst utan jacka så man blir riktigt blöt o mysig...

As usual, killarna vaktar grillen

å vi gör allt det andra.... fast de vaktade ju barnen också så det var faktiskt riktigt avslappnande efter dagens röj...
Spännande å se vad som döljer sig i putmagen, en knatte till i laget eller en liten tulta....? vi forsätter på den stereotypa vägen, tjejer kan ju inte spela fotboll.....
Tack för idag kära syster och Co!
Puss & Go´kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0