Tjej&barn-kalashäng hos syster!



I gårdagens stekande sol tyckte jag att en promis till Nitaregatan skulle vara skönt...
Det var lite väl stekigt & Axel skrek heeela vägen...

Väl framme avklädd i skuggan tystnade lille A som inte är så förtjust i värmen, stackarn..


Buffé i trädgården, jättemysigt!
Alla barn sprang omkring, 9-10 småkillar mellan 0 & 2,5 å en liten tjej, hur gulligt som helst!





Sigge var i poolen innan jag hann blinka... blev väl 3 ombyten innan vi kom hem...
just de, gympaskorna borde jag lagt tidningspapper i men i den här värmen kanske de har torkat för länge sen ändå...

Ibland är vi lika, på den här bilden skulle det lika gärna kunnat vara jag....

Idag har vi varit i Tinnis & badat, fast det blev inget bad, Sigge & Carl hade fullt upp på lekplatsen o med alla bollar, en tur till Bvc har vi oxå hunnit med, Axel hade gått upp 600gr & växt 2cm, helt sanslöst vad han växer!
Nu måste jag röja upp lite här, snart kommer Gm´s & Viktor med flyttgröt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0