Nya kritvita gympaskor = VÅR!

Tänk att min lilla bebis har blivit så stor! blev helt rörd idag....



Var en sväng till Backaplan & köpte gympaskor till Sigge, svängde också förbi
Ikea & köpte nya klädslar till köksstolarna. Superskönt att få byta ut de blåa, blev
så himla ljust & fint! Har också kollat ut vad jag vill ha till nya lägenheten. Egentligen
behövs inte så mycket eftersom den är hälften så stor som det här huset men just för att
 det inte är så stort så vill jag bara ha saker & möbler som jag verkligen gillar!
Blev kär i ett par jättefina fåtöljer som kommer passa perfekt i vardagsrummet...



Nu: Blåbärspaj med vaniljvisp & sen en promis i solen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0