Redan onsdag!


Countryliving.com
Verkar bli en fin dag idag med! borde gå ut på tomten & rensa upp grenar o skräp, ett projekt jag började i oktober tror jag, möjligtvis november... är ganska bra på att börja på saker, sämre på att göra klart dem... skulle det ha varit jag som renoverat allt här hemma så skulle det vara ett hus i stil med dom som Arga snickaren tar sig an... tur att M har mer tålamod.
Fast helst tar jag nog Sigges förmiddagsnap till att lägga mig å läsa... är så trött just nu, börjar verkligen känna mig gravid... lite tidigt ändå, sista månaden är väl ok att gå runt o stånka men sista sju veckorna känns lite väl... hoppas att det bara är en liten svacka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0