Allt bra!


Allt bra med bebben, skönt! är alltid lite orolig för att hjärtljuden inte ska låta bra men nu var det inga konstigheter, jämna o fina... har aldrig legat speciellt högt å det är ju enligt alla konstiga påhitt ett tecken på att det är en liten kille till.. vi får se, jag tror nog ändå att det är en tjej denna gången... " som tar mammans skönhet", fast det stämmer ju inte heller för med Sigge var jag inte heller så värst snygg.. usch nej, nu är man som en valross verkligen... kan knappt plocka upp alla leksaker från golvet så man skulle kunna leka hela havet stormar härhemma nu, lätt!....
Passade på att äta lunch med Marcus när vi ändå var inne på torget & nu sover Lillen så jag ska passa på å vila lite jag med...


Kommentarer
Postat av: Sis

Då är det nog en kille ty du är vackrare than ever...

2009-05-05 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0