Bra dag!

Hemma igen efter förmiddag på torget. Gott kaffe, lite småshopping ( hårsnoddar, nagellack etc) & trevlig lunch med Zara & Leon... allt handlar om att hitta på saker, idag känner jag mig superpigg!

Har också fått gjort en massa tråkiga to dos som att ringa försäkringskassan, säga upp diverse saker & pratat med jobbet, skum känsla att jag har gjort mitt där... några väldigt bra år måste jag säga å många härliga människor att sakna!

Lite sorgligt är det allt, men nu börjar ett nytt kapitel & jag är övertygad om att det kommer bli jättebra!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Gud va jag kommer sakna dig!! Även fast vi inte haft så mycket kontakt så har det alltid kännts gott att veta att du är i närheten. Lycka till med den ny bäbisen, hoppas den kommer imon, den 8 maj e en bra födelsedag: ) Btw, jag älskar din blogg. Många kramar Sophia (från Chalmers)

2009-05-07 @ 22:08:54
Postat av: sara

Å vad gullig du är!! Stor Grattiskram från oss!

2009-05-08 @ 09:37:05
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0