Godmorgon!


Efter en natt med riktigt dålig sömn ser jag ännu mer fram emot att åka hem, hem å sova lite mer ostört..
Det ska nog inte vara några problem att åka hem idag, jag mår bra o lillen verkar det inte vara något fel på.
 Det är så häftigt hur brösten fylls över en natt & lillen han äter så duktigt, så är man igång med amningen igen, känns som det var igår jag slutade & Sigge bara skrek o skrek första natten utan tutte men det var snabbt glömt & vällingflaskan blev hans godaste å är fortfarande... Gud vad jag längtar efter honom! nu är det nog bara pappa som gäller... undrar hur han kommer att reagera på lillebror....

Kommentarer
Postat av: Zara

Godmorgon! På denna bilden är han ju jättelik Sixten tycker jag.



Vi är uppe i värmland och här är superfint väder, kanske det är hemma också. Har precis varit på en promenad och nu blir det kaffe och bulle, Leon sover i vagnen. Haha nu tror jag att jag är på min egen blogg som jag skriver.



Skönt för er att komma hem redan idag. Ta hand om er!



Kram

Zara

2009-05-13 @ 09:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0