Gör den sej redo månntro...


Verkar som den lille har kommit på att det finns ett liv utanför magen, spännande!
Har en känsla av att det blir söndag eller måndag... ringde mamma & bestämde att om inget annat händer så får de ta & komma hit imorgon istället för på söndag... det molar å värker i hela kroppen så det känns bra om de är här snart...
tror dock inte att det händer ett skvatt idag så stressad känner jag mig inte... men lite nervös... det är först nu jag börjar förstå... å spännande att inte veta om det blir en vanlig förlossning eller snitt... inget jag kan råda över, Liten får bestämma!

Hallå därinne ska du inte komma ut snart!

Kommentarer
Postat av: Caroline/Frugan

Liten får bestämma:=) Du fixar vilket som!!! PUSS O KRAM fr ett regnit Strömmensberg...

2009-05-08 @ 19:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0