Helt fantastiskt underbart skönt

Att den lilla fågelungen ligger här brevid mig & sussar så sött... eller liten å liten, en stor & lång liten kille, 3900gr & 53cm lång! svarthårig men inte alls en kopia av Sigge utan en alldeles egen liten palt... Allt har gått strålande bra o jag har redan varit uppe o rört mig lite, det kan vara så att ryggbedövningen fortfarande sitter i å i såna fall blir det värre imorgon, om inte så har jag kommit väldigt lindrigt undan, sist körde M mig i rullstol ett par dagar har jag för mig...
Marcus to med sig kameran hem för att visa mamma & pappa så bilder på lilla Axel lägger jag in imorgon...
ÅÅå jag är så Lycklig & Tacksam!
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0