Med ändan i soffan å tankarna på framtiden....


Spenderar kvällen i soffan för mig själv, ganska skönt faktiskt, har redan sett mysiga "27 dresses" & nu ska jag se "the Women". Tjejfilmer som aldrig blir av å se annars. Tvingade ner Marcus till Gbg för o träffa kompisar som är nere över helgen, han var lite tveksam till att åka men jag försäkrade att här händer inte ett smack, inte för att jag har en aning om det men jag tror inte det. Bättre att han passar på att ha kul istället för att vi ska sitta här o titta på varann o bara vänta, det är ju segt som sjutton... näe bäst han passar på för sen blir han ju hemmapappa för hela slanten i några veckor...
Undrar om det är en tjej i magen, i såna fall kan man ju säga att vi har tjejkväll.. det är det enda jag tänker på just nu, vad & vem det är som trynar därinne... det är ju så himla stort o avgörande.Kommer jag bli en pojkmamma eller blir vi en son/dotter familj?? sjukt spännande å det spelar absolut ingen roll vilket... det skulle vara jättekul med en tjej att göra tjejgrejer med samtidigt som det inte finns något sötare än två små brorsor i likadana fotbollsdressar, långt hår å pannband...
ytligt, jag vet, jag är sån....

Kommentarer
Postat av: Zara

Hej! Det är bara jag som är inne och terroriserar din blogg idag, är så nyfiken på vad som händer! Hoppas ni mår bra alla 4.



Kram

Zara

2009-05-09 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0