Morgonmys...


Sigge myser i soffan framför Tv:n, M duschar & jag gäspar......
Sitter i köket & kollar på nakna karlar som springer ut ur duschbaracken som står här utanför med anledning av rör- arbetena, just nu jobbas det i husen mittemot så det är lite underhållning direkt från köksfönstret.... kommer inte tycka att det är lika underhållande nästa vecka när det är jag som ska springa ut o in där..... blir nog knöligt o komma in med dubbelvagnen.... :-) näe, ska försöka undvika, känns halvfräscht, tar hellre en promenad ner till mormor/morfar & lånar deras dusch...
Idag är planen Bvc nu på morgonen & sen en sväng på stan... behöver lite nytt känner jag ( men i M:s sällskap brukar det inte bli så mycket handlat ( han stressar så i affärer...) så vi får väl se om jag hittar något....  Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0