mys!

Godmorgon! efter mindre än ett dygn här känner jag mig hur utvilad som helst... har halvslumrat i någon slags lyckodvala hela natten.... vaknat till en stund ibland bara för att titta på sötisen som fortfarande är så ny att det känns helt overkligt..
har bytt första blöjan nu i morse å gud så lång o smal han är med världens längsta smala fingrar... hade det inte varit för simhuden mellan tårna (efter marcus, så hade jag nästan undrat..
nu är jag grymt kaffesugen, tror frukosten börjar om en timme, kunde bara äta en liten macka på hela dagen igår, kräktes hela tiden, så nu är jag sjukt hungrig... ska halta bort o hänga på låset... ha en mysig tisdagmorgon! kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!

Grattis vännen!Skönt att höra att allt e ok!

Kram till er alla

2009-05-12 @ 07:15:44
Postat av: Zara

Härligt att höra att du verkar må bra. Nu är jag jättenyfiken på att se hur han ser ut!



Kram

Zara

2009-05-12 @ 10:39:31
Postat av: Sophia

Ett stort grattis från mig!!

2009-05-12 @ 10:57:40
Postat av: Viktor

Hej!

Så grymt kul med en ny släkting till, ser fram i mot bilderna på Axel. Kramar till La Familja!

2009-05-12 @ 12:18:47
URL: http://www.dolce-n-bananas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0