Shit, snart så...

Så himla onaturlig känsla att ha en planerad tid.... känns jätteknäppt. Som att man går & väntar på att ha en stor redovisning i skolan eller ha ansvar för att ett stort viktigt arrangemang ska klaffa, skitgrejer som egentligen inte går att jämföra med, men det är lite samma känsla...även om det nu handlar om lite större saker som liv & död... tänk om något hade hänt dej eller mej den dagen vi föddes... kom å tänka på en tjej jag jobbade med för ett par år sedan, hon hade ett stort ärr på rumpan för att läkaren skar lite fel när hennes mamma skulle snittas... men det är nog rätt ovanligt, mamman stämde läkaren och fick ett rätt fett skadestånd... det låter ju helt flängt.... man har hört så mycket konstiga historier, sist läste jag att när de ska ta upp barnet så låter det SLURP å så är det som om någon bökar runt hårdhänt i en handväska fast det är ens magen de rotar runt i o man själv bara ligger där o skakar.... låter härligt... jag får recensera efteråt, tror inte att det är så farligt ändå faktiskt... nu måste jag gå å ta ännu en "dubbeldusch" vilket innebär NOGRANN dusch med stark antibakterielltvål... Läste högt instruktionerna för M & skrattade när det stod att "be om hjälp om du inte kommer åt överallt" tio minuter senare stod jag i duschen å tänkte  -skitsamma, så jäkla noga kan det väl inte vara....
Kanske tittar in senare ikväll eller inatt om jag inte kan sova.. kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

lycka till!

Jag tänker på dig och ser fram emot att se vad det blir!

Kramar Annelie

2009-05-10 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0