skön dag...



Efter klippningen ( så skönt att bara få sitta ner själv en stund!) köpte vi wook-lunch och åt i Trädgårdsföreningen....
M kom inspringande med en galet hungrig Axel så han fick ligga under frisörskynket & äta sista kvarten, men det gick bra, frågan är bara om jag inte ska avboka färg-tiden som jag har på fredag, det tar ju några timmar & det är lite stressande.... jag får se, har inte riktigt bestämt mig än...
Efter stan var vi ute en sväng vid lägenheten igen, var nyfikna o se hur det blev med buskarna å det blev bra, fin inramning.... nu ropar M från balkongen så jag ska gå ut & göra honom sällskap, förresten, fick en halvrolig överraskning i brevlådan igår... GAHHHHHH! Man kan tro att det är ett skämt..... ett tråkigt skämt.... som tyvärr inte är ett skämt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0