Som en 100-åring...

Känner jag mig idag.... hur tråkigt som helst men får skylla mig själv... trodde att jag skulle klara mig utan smärtstillande så jag struntade i att gå o hämta det på apoteket igår... ( efter att ha läst på Fass att det går över i mjölken men troligtvis inte skadar på något sätt) men i morse fick M åka & köpa för inatt hade jag så ont att jag trodde jag skulle dö...
Får ta ett par dagar till & lita på sjukvården att de inte skriver eller ger ut något som skadar... känns inte som att det var ett alternativ att strunta i dom... tyvärr.

Nu på morgonen har BB varit här på hembesök, en gullig tjej som en gång för alla lärde mig amma, något jag trodde att jag kunde men har gjort det hundra ggr svårare för mig än de ska va... Nu kommer Axel bli en riktig Buddah, med tanke på att han gått upp 200gr sen vi åkte hem i onsdags o jag dessutom gjort lite på fel sätt... Sigge kommer vara en tunnis i jämförelse... Nu måste jag se om det finns någon lunch tilll två hungriga grabbar som varit iväg & handlat o grejat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0