Torsdag!


M & Sigge leker..

Å jag ammar i stormen.... är livrädd för att få mjölkstockning så jag försöker undvika att bli kall så gott det går, men ibland måste man ju bara...
Vet inte var dagen idag tog vägen.... promenerade ner till stan vid halv elva & tog en latte på EspressoHouse sen var vi i Trädgårdsföreningen o lekte för att sedan bjudas på köttbullelunch hos GM´s, mormors köttbullar är de godaste.....
Sen blev det en sväng till på stan, M var iväg en stund så jag gick själv med barnen som faktiskt timade in att sova båda två men även om man har dem sovande var det lite knöligt att korsa mellan klädställningar i vissa affärer.... förstår varför det alltid är så mycket barnfamiljer på Ikano-huset, det är liksom större o enklare o inte några jobbiga halvtrappor för att komma in o ut.... blev inget shoppat idag, provade en fin skjorta men det var lite väl optimistiskt för jag kunde inte knäppa en enda knapp... får bli klänningar o tunikor för hela slanten ett tag framöver....
Nu stånkar Axel så got to go!
Njut kvällen! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0