Göteborgsvarv & PicNic i gräset!

Det blev en härlig dag i Slottskogen ändå, kunde inte låta bli...
Värken kommer o går, efter frukost försvann den nästan helt för att sen komma tillbaka framåt eftermiddagen....
konstigt, hoppas jag slipper lida imorgon för att vi var iväg idag.. men får jag det så var det värt det , var så himla mysigt....



Ibland får man bara sätta sig på första bästa ställe å stilla den värsta hungern...
Har sagt det innan & säger det igen - ALLt är så enkelt på våren/sommaren!



Pannkakslunch... trodde att det skulle vara en hit men nej, allt spottades ut & det slutade såklart med att jag åt upp det istället... det är nog därför det är lätt hänt att man tjockar till sig, man käkar upp allt skräp som barnen inte vill ha, för det är ju dumt å slänga... jag som börjat min nya sunda liv....hmm får nog bli att anmäla mig till nästa år ändå, någon som vill sällskapa? tycker att man blir grymt sugen när man ser alla vältränade (å hoppfull när man ser alla otränade) så
målet är att springa nästa år... så, nu kan jag inte ångra mig... får nog börja träna så snart jag kan om det ska gå... ja menar, nu är det ju mindre än ett år kvar å 5 km är typ mitt längsta... men va fasen, det är klart jag fixar det, sen om det tar fyra timmar är ju oväsentligt, kan ju kanske stanna å blogga lite emellanåt...




Säger Godnatt med denna snygga bild & går å sover TACKSAM  för att vi inte krockade idag,
det kom en dåre & körde mot rött i världens fart när vi hade grönt, hade M inte varit så uppmärksam o tagit det så försiktigt som han gjorde så hade jag nog inte suttit här med Lillis 2 i knät, Lillis 1 i sin säng och M hade inte legat o snarkat där han nu ligger o snarkar.... ( alla hemsysslor tar musten ur honom, han är HELT slut...) Riktigt otäckt! ibland har man en jäkla tur, tänk att skillnaden mellan liv & död är så liten, lite otur o vips så är det kört helt enkelt... oj, så allvarlig det blev men ibland är det bra att stanna upp o tänka... Kramkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0