Var tar alla strumpor & nappar vägen?


Höll på å bli galen här på förmiddagen när vi skulle iväg, inte ett enda par strumpor i sikte... Sigge åkte härifrån med en röd o en brun med gröna blommor... ( Och utan napp)
Så för att underlätta vardagen har jag lovat mig själv att aldrig snåla in på vare sig strumpor eller nappar..
Å när det gäller strumpor så finns det inga bättre än Polarns, ingen idé att köpa några andra för det blir så mycket dyrare i längden å dessutom är de ofta grymt fula... sådär "tuffa" som många kedjor gör alla sina pojkbarnkläder... Näe några stålmannen- strumpor kommer inte innanför dörren så länge jag får bestämma, hellre bruna med gröna blommor.. ta inte illa upp mamma, jag vet att du sa att jag kunde spara dem till tjejen om det blir någon & jag antar att du hittat dem i en fyndlåda eller att Lena fyndat på Hjärta-till-Hjärta.... å tanken var jättesnäll, till en tjej skulle de faktiskt va söta... jag är inte otacksam, det är inte det, bara lite roligt å skoja med dej... du är så grymt bra på att fynda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0