Dagen idag...


har bestått av lite runtåkande med mamma, moster & Axel ( Sigge var i simhallen med morfar & M på äventyr)
Blev lite flanerande på stan och sen en sväng för att insupa lite jul-feeling. Äntligen blev det ett besök hos Sassa i hennes fina affär
http://stromgatan4.blogspot.com/ och en tur till Unnerstad.... ville handla mer än jag gjorde men kände att jag behöver se över vad jag har & sen shoppa lite mer nästa helg då det är julmarknad på Strömgatan, då är även moster där med sina fiina jularrangemang... synd att man inte har ett stort hus till allt fint som finns att köpa....
En liten tur till Sigrid hann vi också med... Åhhh hon var precis så liten och fin som jag föreställt mig, helt gudomlig! Axel blev genast jättestor i jämförelse till hennes 3200gr & 50cm.... min sida av släktens första lilla sessa! beroendeframkallande...
man förstår inte hur det går till, småå perfekta varelser....

Stora vita kulor från Strömgatan, söt krona från Unnerstad & härlig sidenblus från Sisters blev dagens köp...



Hittade bilder i kameran från fredagens playdayte med Sara & Amelie....
Så fort Sigge får en kompis på besök ska han visa alla leksaker han har & det slutar med saker ÖVERALLT....
lille pluttgubben..... Kramar från oss!

Kommentarer
Postat av: Nanne Grönvall

Shit va du shoppar, va jobbar du me? lyxhustru?

2009-11-15 @ 11:53:22
Postat av: Sassa

Hej Sara,

Fattar inte hur du kan se så pigg och fräsch ut med två småbarn. Anna Anka har nog inget att klaga på vad det gäller dig. Du förstår nog vad jag menar att hon klagar på de svenska kvinnorna som blir helt försoffade när de fått barn!!!

Måste vara helt fantastiskt att ha mamma och pappa på så nära håll och att de kan ställa upp för er i vått och torrt.

Kul att träffa dig och vi ses snart igen!

Kram från Sassa

P.s Snällt av dig att göra reklam för min lilla butik. Det behövs!!

2009-11-15 @ 16:05:30
URL: http://stromgatan4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0