Friday Pics!




Som synes blev det inget henna-rött svall... (jag skojade bara...)

Mysiga bilder från gårdagens lek i Trädgårdsföreningen, älskar att vara i stan, hatar att vara så vilsen, ena dagen funderar vi skarpt på kedjehus här i området, bokas sedan av med en grymt skön känsla i bröstet å nu känner jag att Majorna, Slottskogen och Linnéstaden nog är där jag bor i mitt nästa liv.... I miss it!
så känner jag idag, imorgon känner jag nog annorlunda å sen när mammaledigheten är över så utvecklas nog allting naturligt... vi får se vad som händer, men det är något här i områden som detta, något så ofantligt dött, var är alla? näe, vi tar bussen eller promenerar in till stan så fort jag får chansen och det är nog min räddning från total uttråkelse... å syster min syster, utan dig skulle dagarna vara så mycket tristare! Nu väntar vi på bebis! var e du??
Just i detta nu väntar vi även på vår älsklingspappa som igår fick sätta sig i bilen upp för blixtvisit i hemstaden, förhoppningsvis är han hemma hos oss igen till middagen ikväll. Helgen blev inte som vi planerat men så kan det vara, livet har sin egna gång...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fin du är! Jag var ju nyfiken på det henna-röda! KRAM

2009-11-07 @ 13:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0