Onsdag!



Sigge bjöd på morgonfika häromdagen, knäppte dessutom sin första bild & förstod direkt tjusningen...
kanske ska leta fram min gamlagamlagamla kamera till honom, kännns inte så bra när han springer runt med min....

Oj vilken vecka, inläggen duggar inte tätt precis.... 1000 saker som snurrar i huvudet just nu... springer från det ena till det andra. På förmiddagen idag var vi och hälsade på på förskolan häromhörnet, verkade jättebra & när  jag gått husesyn var S kvar ute i sandlådan, inskolad å klar sa fröken & skrattade när jag kom ut igen.... det var en skrikande ål jag kämpade med mig när det var dags att gå hem, har vi tur blir det en plats ledig i mars....
På eftermiddagen blev det en sväng ner på stan för date med Anna och världens sötaste lilla Tuva. Så roligt och mysigt att ses, underbart med vänner som man kan träffa typ var tredje år & ändå känns det som igår, sånt måste man ta vara på. 
Näe nu måste jag göra något vettigt, Kramkram S

Kommentarer
Postat av: Zara

Hej Sara! Jag svarar här på din blogg istället för min. Marcus slutade den sista okt i Göteborg, så nu har jag hemmaman, det är underbart! Han håller på att söka nya jobb, hoppas på napp snart, men nu innan jul händer det nog inget för det verkar dött. Det är inte så dumt att ha honom hemma faktiskt, kommer tex inte ihåg när jag lagade mat sist och han fixar med tvätt och annat också, plus att han jobbar i mitt stall, kan man ha det bättre? Jag tror dock att detta är övergående, han kommer inte stå ut så länge till hahahahaa....



Hoppas ni har det bra lilla familjen, Axel växer så det knakar ser jag, och Sigge snygg i sin nya frilla. Måste göra något med Leon's kalufs också, får bli till jul hos moster Anna.



Kram

Zara

2009-11-26 @ 09:46:49
Postat av: Hemma hos Katta

Vad sött att din lille Sigge agerat fotograf =)



Ha en riktigt mysig kväll med familjen! Happy friday! Kraam K

2009-11-27 @ 18:44:12
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Det var verkligen jättekul att se er, det måste vi göra om snart! Adventskramar från Anna & Tuva

2009-11-29 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0