Äntligen lite blogg-tid....


Födelsedagar, dop & bröllop på en & samma månad, inte konstigt att man känner sig bortskämd & överöst med presenter, TACK snälla!

Pojkarna sover sött och jag börjar komma i fas efter helg borta, mycket tvätt & lite kaos eftersom mannen i huset är världens tidsoptimist & väckte mig 20 minuter innan vi skulle sitta i bilen påväg mot tåget :-)
Pojkarna skötte sig helt perfekt men hemresan var seg med mycket folk & förseningar, till jul tar vi bilen, gillar flexibiliteten & så slipper man byte i Sthlm & bussen mellan Sundsvall & Härnösand, skönt också att kunna åka direkt på morgonen när barnen är på bäst humör.
Helgen var jättemysig. Mest mys hemma hos svärföräldrarna men också en shoppingsväng till Birsta City, hittade bla snygga jeans och en rysk pälsmössa, inte illa alls faktiskt...

Idag har vi inte gjort så mycket, långpromenad i solen och tro det eller ej så tittade vi alla tre på Ensam mamma på pc;n.... pojkarna satt som tända ljus, hela programmet, borde jag bli orolig?... Efter middagen välte Sigge en byrå över sig, som tur var kom "bara" hans lilla hand emellan som blev blå och svullnade upp, ringde sjukvårdsupplysningen om och om igen tills jag gav upp då deras linje var överbelastad, GUD vad less man blir på sånt.... verkar dock ha gått bra då han kunde använda handen och fingrarna, lilla älsklingsgubben, gissar att det bara är att vänja sig då man är mamma till en liten vilding som alltid är i farten, hans far var ständigt på sjukhuset med spräckt skalle, brytna kroppsdelar och öron som nästan lossnat så det är nog bara att gilla läget och inte hetsa upp sig så länge han är vid medvetande...
Nu ska jag ta tag i min strykhög...
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0