Tjuvstart...


Första hyacinten är på plats å jag längtar tills den slår ut och börjar dofta JUL!
Det är dock det enda jag smygstartat med, förra året kunde jag inte hejda mig och tog fram pyntet alldeles för tidigt vilket ledde till att jag var less på det redan innan jul å så får det ju inte bli, fredagen innan 1:a advent ska jag försöka få lite barnpassning så det kan städas & pyntas.
I helgen får jag se till att shoppa lite fiint så det blir något att pyssla med, är rädd att det är mycket rött i lådan i förrådet som passade i huset men som inte passar här,
Likabra att jag ser över sakerna nu istället för att sitta här & svamla så kan jag ju kryssa 2 To Dos på veckans lista (älskar listor & att kryssa...) både vaccinering för pojkarna & pyntkoll.... inte illa....
Stor Kram!

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag längtar också tills man får börja göra lite julfint!



Kram

Z

2009-11-18 @ 12:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0