Lördag!

Skön dag. Började med en förmiddag by myself i simhallen... Så skönt! hann med en & liten sväng på stan med innan grabbarna hämtade upp mig för storhandling. Resten av dagen spenderades hemma med pyssel  och en mamma å Sigge promis på eftermiddagen för att kolla in traktorer, bilar o katter....


Äntligen kom Sigges sänglampa upp på väggen!
Ikeafynd 49:- Jättefin tycker jag, passar perfekt i hans rum

Axel premiärsov i SIN SÄNG!

Tack vare dessa! Underbar uppfinning som gör att sängen går att skaka lite & sövningen går lika lätt som i vagnen, helt suveränt! Nu står vagnen i förrådet där den ska stanna och mitt golv kommer i fortsättningen vara bra mycket renare än det varit på sistone...

framförallt sedan mamma prommenerade ut med inomhushjulskydden på.... det blev inte mycket kvar av dem, hon sa att de bara sutit på en kort sväng men jag tror att de haft dom på hela helgen :-)

Lördagens HM-shopping....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin kofta :) Titta gärna in på min blogg och ta chansen att vinna en tuff barn fotölj från JaBaDaBaDo :) /Emelie

2009-10-18 @ 19:28:03
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0