Höstlovs-vecka!



Fina blommor hos moster....

Godmorgon i det grå! känns som helgen sprungit iväg, har inte hunnit med hälften av allt jag velat, Sigges säng står fortfarande obäddad & försäkringspapper olästa.... Uppfattningen om att det är ett nytt hus vi ska köpa när det väl blir dags blir bara starkare, när skulle vi hinna renovera ett gammalt? jo om en sisådär 5-10 år..... näe det går inte. Även fast jag har mycket kvar på min fixarlista så skrev jag just dit en sak till, att åka till blomstertorget och köpa massa fina blommor till krukorna på trappen & utanför ytterdörren.... lite i senaste laget men sen står de ju lika fina hela vintern.... Här blir förmiddagen lugn innan vi tar bussen till syster vid lunch, hon ska alla barnen en timme när jag är iväg en sväng, bäst att utnyttja henne så mycket det bara går innan lilla grodan kommer beräknad i mitten av november, ÅH det är så SPÄNNANDE, en ny liten kusin i skaran..... undra vad det är för en liten männniska? Ses, KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0