Tisdagsfynd


Väl värt sina 99:- på Gina Tricot...

Uuuu vilken dag.... rolig & bra på alla sätt men har känt mig fruktansvärt stressad, sådär så man bara borde sätta sig ner & räkna sakta till 50 men det gör man ju inte... när middagen stod färdig på bordet och barnen skrek rätt ut som de alltid gör vid middagstid var jag tvungen att ta en timmes promenad & få lite luft.... tänk vad en stund för sig själv kan göra, var som en ny GLAD & LUGN människa när jag kom hem igen.... men det är ju inte konstigt, vissa dagar går allt bara i ett hela tiden, en macka till lunch på stående fot, springa till buss, fixa mellis, förebygga raseriutbrott, få utskällning av busschaufför för att man har ett barn som vägrar sitta i sätet utan står etcetcetc...
Dagen spenderades i simhallen där Sigge & Calle lekte som galningar sen en kort fika på stan, Axel var inte med & badade utan fick mysa med gammelmormor istället, nästa vecka blir det nog hans tur å gå på lite babysim....
Hoppas på lugn & skön dag imorgon, bara en lunch med pappa inplanerad så vi får väl se vad vi hittar på...
Nu ska jag klicka hem ett par jeans till S, fick ett HM utskick med ett par så himla coola, lite vida hängisar med spänne bak, kan han och M ha lika, tyvärr fanns de inte i A:s stl....
Sov så Gott! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0