Så fint!






En sån här ska pojkarna få när de blir lite större, helt underbar!
Förtjusande fint från oliver furniture

Här njuter jag av lugn kväll. Har kollat Idol å surfar lite, hittat en snygg täckjacka till Sigge men samvetet säger att det är onödigt, bättre med overall.... fast med tanke på alla pengar jag tjänade på bytardagen i kyrkan igår så kan jag ju köpa båda delarna :-).... ( skrapade ihop hela 60 kr innan kaoset brakade lös, skänkte grejerna till kyrklig välgörenhet å gick hem.... ) boysen är svårplanerade ibland...
Dagen idag har gått i ett, tandläkartid på förmiddagen å M hemma med pojkarna under tiden, första gången han var så länge själv med dem och de sov sig igenom timmarna båda två,  M satt här hemma o tog igen sig, är det inte typiskt....?
Jag ska snart krypa i säng, gick upp med S 5.30 imorse så jag har längtat efter det i princip hela dagen... imorgon däremot blir det lite lugn & ro med bara Axel i huset, Sigge får en dag med bara farmor Carin och jag är säker på att han trivs som fisken, imponerande 80-åriga kvinna!
Sov Sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0