Skärtorsdag!


Godmorgon skärtorsdag! Glasäggen i skålen har fått sällskap av Sigges första påskpyssel.
Jag är SÅ imponerad. Självklart det finaste påskägget jag nånsin sett. Precis i rätt färger.

Idag har jag en välförtjänt lugn förmiddag. Tänkte bara gå hemma och plocka innan det är dagishämtning, sen skulle jag vilja se en skymt av syster, efter dagar utan att vi setts längtar både jag och Sigge efter syster och Chal men det kanske får bli nästa vecka... lite blomshopping & middagsplanering inför helgens norrlandsbesök måste hinnas med också..
Nu vaknar visst Lillis - So Long & härlig skärtorsdag önskar vi!

Kommentarer
Postat av: Zara

Ja det var verkligen ett fint påskägg han gjort lille Sigge, kan säga att Leon inte valt riktigt lika fina färger men han tyckte väl förmodligen det, lägger ut en bild på bloggen sen så får du se.



Glad påsk på er

2010-04-01 @ 11:35:55
Postat av: Sara

Haha, det gäller att ha lite tur... kan tänka mig att det var färgbyttorna som stod närmast honom..

Visst är det häftigt att de börjar bli så stora!

Påskkram till er från oss!

2010-04-01 @ 14:30:24
URL: http://saramartha.blogg.se/
Postat av: Zara

Ja visst e det kul, stora pojkar nu. Har Sigge kommit in i någon trotsålder än? Leon är helt omöjlig just nu, ska vi gå ut så ligger han på hallgolvet och skriker "inte ut" och när vi ska gå in ligger han på backen och skriker "inte in" ja och så har vi det i typ alla situationer just nu, skitjobbigt. Ibland är det lite charmigt men oftast INTE.



Kram

2010-04-01 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0