Piggeliner igen!



Badkillar. Aktiviteterna är många när man är hemma hela dagarna och inte sjuka, bara prickiga. 

Andra feberfria dagen hos oss idag, härligt. Imorgon är jag ledig så då har vi ännu en skön hemmadag men sen på torsdag är det nog dags för grabbsen att få gå till dagis igen. Äntligen! som Sigge kommer säga, han frågar varje morgon med sin mest inställsamma röst: -Mamma, sa vi gå till dagis ida? sötisen. Han kommer bli överlycklig när det väl är dags att gå dit.
Nu ska jag nog ta och krypa i säng. Imorse sov killarna till 08.20 och det var helt ljuvligt. Rekord tror jag bestämt.
Hoppas ni haft en mysig tisdag!
Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Zara

Nu e det dags för ett nytt inlägg snart tycker jag! Är så nyfiken på huset, vill se!

2011-01-18 @ 19:08:27
Postat av: sara

Ja vet, jag är usel! har en massa som måste uppdateras, kommer snart!!

2011-02-08 @ 12:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0