Godbitar i min hylla & dagarna som gått!


Är det inte underbart med fina böcker att bara slöbläddra i & inspireras av, andas lite lyx i vintervardagen?
Dagens tips nu när det är bokrea och allt...



Stackars utemöbler som har fått stå ute hela vintern men vi har liksom inte plats i förrådet...

Å så är vi lite lata oxå, för Sigges cykel hade vi nog kunnat knöla in...


Lilla A växer så det knakar, hans kepa sitter nu som en liten kalott på huvve :-)

Tycker att jag på två år åldrats ungefär tio i ansiktet.
Men mina små gör mig så LYCKLIG & varm i hjärtat varje dag! Mina älskade buspojkar.

Nu är den här veckan till ända. Tålamodet har prövats både en och två ggr men mest har vi haft det mysigt.
Idag var farmor C här och det är alltid lika roligt med sällskap och lite hjälp med allt plock. Innan man hinner blinka blänker det om både köksbänk & golv samtidigt som Sigges bilar står uppställda efter färg.Typ.
Tack för idag lilla farmor utan dig hade det inte varit lätt att få ihop saker och ting!
Ikväll ska jag sova tidigt, ligger efter med sömnen för A var väldigt väldigt arg inatt, gårdagen husmorsinsats att göra 15 portioner köttfärssås med spagetti var inte så lyckad. Axel skrek av magknip hela natten... kan det ha varit löken? ska man inte ha gul lök i barnmat? någon som vet? S har alltid ätit allt utan problem så jag är lite ovan vid känsliga magar... idag har han inte ätit mammas mat, vet inte om han någonsin mer kommer äta mammas mat... :-)
Stor Kram.


Kommentarer
Postat av: Moster

Saknar buspojkarna & den sletna morsan

2010-02-25 @ 22:41:55
Postat av: Sara

Kanske en sväng på stan idag? jag & A är där efter lunch

2010-02-26 @ 07:40:22
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0