Gosig Tisdagsmorgon!




Efter ännu en natt med vrålande Axel fick vi sova ut och nu är vi faktiskt pigga båda två.
Inte ett ljud hörde vi av de andra två i familjen när de begav sig till dagis & jobb imorse.
Här har Axel kommit på hur han enklast förflyttar sig dit han vill utan att behöva ligga på mage, vet ej varför men han hatar att ligga på mage. Nu sitter han och skuffar runt på rumpan - jättesött!
Nu ska vi klä oss och ta en sväng till stan, tror det blir en promis om det inte känns alltför hemskt när vi kommer utanför dörren. Efter dagishämtning ska vi till farmor C en sväng och sen är det dags för slutbeställningen av huset i em, SÅ roligt! Kollade kök i helgen och det kommer bli så fint!
Kramar från oss!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Snygg morsa du har Axel!!

2010-02-09 @ 12:31:46
Postat av: Nettan

hejsan!! kul att du kikade in hos mig! vilken gullig liten kille du har..nu ska jag ta mig n lite närmar titt här hos dig!!

kramkram nettan

2010-02-09 @ 16:34:21
URL: http://alanettan.blogspot.com
Postat av: Alexandra

åhh jag håller med de övrig.. Du är så snygg Sara! jag är så nyfiken på ert hus! Kan du berätta lite mer för oss nyfikna människor ute i landet.

puss och kram

2010-02-09 @ 20:21:07
Postat av: Sara

Åh tack!underbara komplimanger till en sliten mamma..

Huset kommer jag skriva mer om, jag lovar...

kommer bli en av dem med inlägg som "äntligen är plattan på plats blablabla.... " jag som innan tänkt, guud såå ointressant, hur kan man tycka det är så stort... STOR KRAM!

2010-02-10 @ 09:08:50
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0