Fredag!




Här har vi spenderat ännu en dag inomhus. Ingen bättring på feberfronten för Sigges del men vi tog honom till vårdcentralen imorse så nu hoppas vi att antibiotikan får honom att piggna till. Säktkalaset imorgon tar vi nästa vecka istället så att han blir bra på riktigt.
Nu ska jag åka iväg en sväng till Ikano med mamsen, känner att jag måste komma ut en sväng och dessutom gapar kylskåpet tomt och det är absolut det värsta jag vet...
kanske kanske att jag springer in en snabbis å spanar rean på MQ också, är ute efter en kofta i svart och vitt som jag kollat på länge och igår fick jag tag i den fast i lila å svart vilket iof också var fint men jag har inte riktigt gett upp hoppet...
Stor fredagskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0