Tisdag!






Bus med grannbarnen, bilder från en eftermiddag i förra veckan...

Redan tisdagkväll och snart onsdag igen, - time flies!
Imorse släppte M av Sigge hos farmor C på vägen till jobbet. Mycket skönt tyckte jag efter en natt med fyra timmars sömn eftersom Axel vaknade heela tiden, heela natten.
Ibland är det ju bara så och man har ingen aning om varför,
andra nätter vaknar han kanske 1-2 ggr och i fredags morse vaknade jag och M ensamma i sängen och bara tittade på varann, kände oss piggare än nånsin och konstaterade att båda barnen låg i sina sängar och att ingen av dem sagt ett ljud på hela natten... tyvärr verkade det vara en engångsföreteelse men jag ser hoppet nånstans där framåt sommaren...

Efter hämtning hos farmor mötte vi upp kusinerna på Biblioteket för lite lek och isglassfika men efter ett tag fick S för sig att han skulle springa runt runt som en stolle, jag fick jaga med Axel under armen tills svetten flödade och när tålamodet tog slut blev det en tur på stan istället medans vi väntade på att M skulle jobba klart, ingen bra idé för gud så mycket rea det är överallt... förälskade mig i en skjorta i höstas som det nu var 30% på och nu får jag den inte ur huvudet.... ser fram emot fredag då jag ska ta en tur för mig själv och titta på allt.... inte köpa, bara titta.....

Dream sweet! Kram

Kommentarer
Postat av: Agnes Nicole Winther

de er der rouligaste som finns att sjoppa ju

2010-01-19 @ 23:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0