It´s a house!



Nu står det där, vårt hus! Det är verkligen roligt att få vara med från början.
Jag är ute en sväng varje dag och tittar till det. Sigge tittar ut genom bilfönstret o säger -mitt hus, ja ska bo dääär.
Huvudet börjar bli fullt av inredningsplaner men är ännu inte helt klar över färg o tapetval, efter satc2 i fredags blev jag lite sugen på Carrie-stil, dovt & exklusivt, lite hotelligt sådär.... mmmm måste ta en ordentlig funderare snart, men inte ikväll...
Puss o kram o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Zara

Åh va kul att få se huset, det ser ut att bli jättefint! Snyggt med liggande bräder tycker jag. Vi har ju hållt på med stallet mycket det senaste och det är så kul när det blir sådär nytt å fint, förstår känslan precis!

2010-06-10 @ 13:19:07
Postat av: Sara W

Åh va fint det ser ut!! Kul att ha det att se fram emot!!

2010-06-11 @ 11:20:04
Postat av: Hemma hos Katta

Gud så kul att ni också har en flytt att se fram emot!



Huset ser underbart ut! Och stort!! Vårat radhus kommer se ut som ett litet plutthus i jämförelse =)



Vi är också inne på att satsa på lite lyxiga detaljer och få lite hotellkänsla över vissa rum. Speciellt sovrummet!



Hoppas du får en strålande fredag med dina fina killar!



Kraam kraam

2010-06-11 @ 11:42:30
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Dinara

Åh ni har ju kommit en bit på vägen! Vad roligt! Vårat hus går det framåt med...inte så fort som man hoppas men de jobbar på invändigt. Själv är man så otålig...helst ska det vara klart på 1 vecka ;) Men tak och det utvändiga är klart men det mest tidskrävande invändiga jobbet återstår. I början var jag där och tittade var och varannan dag. Men nu har jag bara åkt förbi en gång i veckan.

Vem bygger ni med? Vi bygger med trivselhus och det funkar väldigt bra så här långt. Just nu är det sagt att det ska vara klart sep/okt så vi ställer oss in på början av oktober. Trevlig helg till dig! kram

2010-06-11 @ 15:33:36
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com
Postat av: sassa

Hej, Så underbart med nytt hus. Det finns inget härligare att flytta in i ett hus där ingen annan bott. Nu är det bara en sak. Jag undrar , vad är Carrie stil??? Jag börjar nog bli gammal !!!

2010-06-12 @ 23:21:20
URL: http://www.stromgatan4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0