Tisdag 23/3


Godmorgon, gud så tyst och skönt det är i huset när alla sover. Tänk om man alltid kunde gå upp en stund innan alla andra vaknar, bara dricka kaffe och ladda lite inför dagen. Det borde jag verkligen försöka göra jämt!
men det var inte helt frivilligt som jag masade mig opp ur vår varma säng, näe, Axel grät o grät o grät och jag minns att jag  tyckte det var så skönt att det var någon annan som gav honom välling... tills jag kom på att det nog var mig han väntade på och att han inte skulle bli nöjd förrän jag värmt en flaska. Har kommit på att man bara behöver ge den till honom och sen gå ut ur rummet så dricker han upp den och somnar om..
Idag står ett besök hos frisören på schemat och idag ska jag verkligen klippa rejält! Det slutar alltid med att jag fegar ur men INTE idag! typ som på bilden vill jag ha.
Ha en skön tisdag!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0