Att få inblick i en annan värld



Igårkväll kom kusin Julia över och käkade middag med oss.
Intressant till tusen att höra hur saker och ting ter sig i en annan del av världen, och mycket skönt att för en stund få lite perspektiv på saker. Jag struntar gärna i att uppleva allt själv men älskar att höra det berättas.
Skulle verkligen vilja åka till Colombia och hälsa på, det verkar vara ett grymt häftigt land sjudande av liv, massor människor och salsa. Av det hon berättar så kan jag verkligen förstå att hon vill tillbaka, och jag ser det inte som att jag förlorar en kusin utan som om man har en vän ute i världen som jag kan lära mig mycket av, eftersom jag på bara en kväll lärt mig mer än på flera geografilektioner. Gud vad mycket kunskap den människan har, sånt här ger mig verkligen motivation till studier, jag bara suktar efter att lära mig massor och tänka nya tankar!

Nu: ska ta min stora Dora-fantast och stoppa honom i vagnen för en morgonpromis innan han springer upp och väcker de andra sjusovarna, sen morgondopp följt av gofrukost, yummie!
Har en grymt skön träningsvärk i kroppen efter 7,2 tur igår, nu jäklar ska jag komma igång igen, det är ju så otroligt skönt, att springa med "sommar" i öronen kan verkligen rekommenderas. Alice Bah Kunkes och Olof Wretling var ju suveräna!
Njut lördagen! Stor kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack kussen för go middag och en härlig kväll med mycket skönt prat ♥ !

Jag ser fram emot den där resan, planeringen har redan börjat hehe! Krams!

2011-08-07 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0