Fredagsfika?








Älskar roliga, originella böcker som den här. Söt som en karamell. Har dock inte provat någon av dem ännu, verkar lite i svåraste laget, men vem vet, kanske till fredagsfikat?

Godmorgon fredag! Sista riktigt lediga veckan går mot helg & det ska bli skönt med helg. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, att bada är ju skönt men idag är jag sugen på något annat, vi får se. A sover fortfarande, S kollar tv & jag måste få ihop kläder för imorgon...
Önskar dig en härlig fredag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: idavida

Fin bok! Men nu är det väl mer dags att köpa ett par fotriktiga sandaler och en rejäl rygga som man kan knäppa på magen?

2011-08-05 @ 09:13:51
Postat av: sara

Absolut,man vill ju inte sticka ut, använder du ditt kit fortfarande eller kan jag låna några år? Du & Steff skulle kanske kunna dela på hans? puss

2011-08-06 @ 11:55:16
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0