Godmorgon torsdag!




Det går framåt i min klädkammare, snart klart! har dock inte bestämt mig om färg på galgarna än men det lutar åt vita..eller jag menar i mitt dressing-room :-) med lite vilja och några kilos viktnedgång så kanske jag får plats att dressa mig därinne.. funderar på om det är lönt att försöka få plats med en spegel men det kan vara väl optimistiskt. Jag är nöjd iallafall, så här stort utrymme har mina älskade blusar. sjalar, skärp och kavajer aldrig haft. Jeansen är just nu inte älskade men jag hoppas det kan bli för jag har inte råd att byta ut dem, har ni tänkt på hur många tusenlappar den där byxhögen egentligen är värd? Näe, snart syr jag mina egna kläder, av tyg från rean på Åhlens... eller förresten, jag kan ju spara ihop till en pluggoverall, sen kan jag ju bo i den i fyra år, snacka om att spara in pengar...

Här sover A sin skönhetssömn, S pratar högt med Dora, M blev hämtad av jobbarkompis för en heldag i hans segelbåt ( näe jag ä inte bitter)  å jag dricker ljummet termoskaffe.
Solen strålar redan så med undantag för en sväng till Maxi & hyllshoppande på Ikea så blir det stranden idag igen, förhoppningsvis med mysigt sällskap o bebismys.
Ha en skön torsdag!
 KRAMS

Kommentarer
Postat av: Idavida

Schnyggt, kanske ses på Maxi då!

2011-08-04 @ 08:43:19
Postat av: Sara W

Lycko dig här ligger allt nertryckt i lådor.. Snyggt på ytan men skrynkligt som fan när man tar upp det. Köp stretchjeans:-)

2011-08-04 @ 09:06:39
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com
Postat av: Helena Engren

Ååå härligt med egen garderob, varför tänker jag på Carrie i sex and the city??? Den ser ut att bli superfin.

Kram

2011-08-04 @ 18:43:27
Postat av: Lady B

Ser riktigt fint ut :) jag tycker vita galjar!

Blir det några doftljus på en hylla?

Stor kram till dig!

2011-08-06 @ 09:30:32
Postat av: sara

Tack! absolut doftljus, vill ha de där små söta från Voluspa men de verkar svåra att få tag på, DAY har ju fina annars, doftljus, orkidéer och någon fin inramning, lägger upp hur det blir när det är klart, konsollerna var slut på Ikea så det kanske dröjer lite... Tänk om man bara hade 1/20 av Carries garderob, då skulle jag vara HAPPY!

Puss på er!

2011-08-06 @ 12:00:33
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0