Nionde augusti 2011


Hjäääälp mamma jag sitter fast...

Ajajjjjaj


Haha, skoja bara...
Fick ett meddelande från M då han låg i solen och gonade sig på en segelbåt förra veckan. Jag svarade med
en av dessa bilder och texten: "S sitter fast, har försökt allt men nu tar vi bussen till sjukan..."
Gissa vem som blev lite stressad och slängde sig på telefonen och yrade något om grannens plåtsax :-)

Hej tisdag!
Här dricker vi välling och kaffe och förbereder oss ska strax till förskolan. S är på världens bästa humör och tyckte att gårdagen var super. Min känsla är också väldigt bra. Idag ska vi till S:s förtjusning stanna över lunch.
Vad vi hittar på i em har jag inte riktigt funderat ut men idag känner jag mig återställd efetr helgen, tänk att det ska ta så långt tid, jag avskyr att vara sådär seg så nu känner jag mig pigg som en mört.

Önskar dig en skön augusti tisdag!
 Btw, grävarn dök inte upp igår heller... inte helt oväntat men när man verkligen har en överenskommelse så går man ju ändå och väntar på den där stollen...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Underbart!:) Vi kan nästan inte sluta gapflabba här i Norrland!!!:)

2011-08-09 @ 23:00:26
Postat av: Helena engren

Hahahahahaha!!! :-) :-) jag gillar din humor!

2011-08-10 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0