Nu tar jag helg!


Nu packar jag ihop och tar helg!

Fredagen är här, är det inte ljuvligt? har haft en riktigt rolig vecka då jag lärt mig massor, träffat massor härliga människor & framförallt känt på studentlivet från andra sidan än den jag är van vid.
Jag är mer än nöjd måste jag säga, är SÅ glad att jag äntligen kommit igång & det passar mig riktigt bra att plugga nu. Efter mycket läsande och en sisådär 10 mil på cykeln denna vecka är jag väl värd ett stort glas vin & pizzan som är på ingång...
Önskar en härlig helg!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Menar du att du har cyklat till LIU från Ekängen? Isåfall kan du äta pizza hela helgen :-)

2011-08-26 @ 20:53:49
Postat av: Sara

:-) det låter bra!

2011-08-27 @ 07:32:12
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0