Godmorgon Dan före Dan






I söndags huggdes gran på landet & nu står den där & blir bara mer och mer lättklädd för varje dag som går, grabbarna äter upp polkagrisarna (fast de inte gillar dem) & hunden är galen i glitterkottar....

Godmorgon tidiga jullovsfredag! Här är det ingen skillnad på vardag eller helg, hunden är kissnödig och väcker mig klockan 06 varje morgon, (guuuu så jobbigt tänker någon nu, (bla min mamma) vad skulle ni skaffa en gammal hund för.....blablabla....) men mig gör det inget. Jag gillar inte att sova så värst mycket & klarar mig bra på 6.5 timme. Har alltid känt att man kan göra roligare saker än att sova.

Nu ska jag få till en lista över dagens måsten, det är inte så många.. ett par klappar kvar och lite mat att ta med till julbordet imorgon, jag njuter fullt ut över att inte behöva känna städpanik och ägna hela dagen till att putsa huset... näe, idag ska vi inte stressa upp oss och det börjar bra med sovande barn och en stund för mig själv med morgontv...

Önskar en fin 23:e december till er alla!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0