En kväll i juni


Kom på att jag glömt föreviga denna härliga kväll här på bloggen. Syster gifte sig i Nice i april och fick en liten "fruhippa" av oss tjejer en kväll i slutet av juni. Jag & hon hade bestämt date på champagneverandan å sen blev vi bara fler å fler... "-men jag tyckte precis jag såg Anna därborta.... men det tycker jag ju jämt, vad skulle hon göra här". Suveränt roligt hade vi, kändes som en liten kick of för sommaren, nu ser vi fram emot festen som kommer! 

Cathrine & kusin Jullan (precis hemkommen från Colombia, nu hoppas vi att hon stannar eller iallafall flyttar lite närmre..)

Stockholms- Anna (eller som hon heter i min telefon, Anna-Shop, är det någon som vet hur man shoppar så är det hon :-)







Hjälp, var e vi påväg?

I hissen..

Väl uppe i mammas och pappas lägenhet, hmm, vilka är här egentligen?


Mycket lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0