Godmorgon Onsdag!


Finns det något bättre än att få sova tills man vaknar? Imorse vaknade jag klockan sju brevid en trött S som fortfarande sover, lilla A med,  så jag smög upp och tog en dusch och lite kaffe. Världens godaste bryggkaffe heter Finca Buena Vista, en single estate från el Salvador (finns att köpa på Espresso House, å har man ingen kvarn kan man få det malet där) Nu kom S uppsmygande, idag ska vi åka på utflykt med dagis till flygvapenmuseet och det var det första han sa nu. rädd för att jag skulle ha glömt bort. Svårt att glömma något med en treåring som honom.. men jag var jordens tjatigaste unge så han har någon att brås på :-)
Nu: välling!
Önskar en härlig Onsdag! Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0