Köpfri månad? eller påssjuka som någon sa

Sedär ja. Så bra gick det med det. Ligger här i sängen med datorn & elloserbjudande och kan liksom inte låta bli att klicka hem en vit sängkappa och ett par nya örngott från Zarahome. Jag som höll mig så bra påväg genom stan till stationen fast jag såg en helt underbar tavla som skulle sitta som gjuten här på sovrumsväggen. Den köpfria månaden var mest ett påhitt för att se hur beroende jag är av att handla och vilken lycka det ger mig. Världens påslag av allt. Spelar ingen roll vad jag köper. Hade laddat som fasen, hela förra veckan tänkte jag att "bäst jag passar på o köper det här nu, nästa vecka börjar ju köpfria månaden.." ungefär som när man bestämmer sig för ett nytt fräscht liv på måndagen och svullar som sjutton hela helgen... skit också. Men jag köpte iallafall inte massa skit på Pressbyrån, åtskilliga hundringar har gått där de senaste månaderna, Brämhults färskpressade, salta mandlar och tiiidningar, massor av tidningar som tröst för försenade tåg... hmm jag beövde verkligen en sängkappa. Sovrummet ser ut som ett tattarhem när man ser sängbenen, och örngott behövde vi med. Tror jag. sa inte M något om det till mamma i helgen... fast innerkuddar då.. vi slåss ju om de stackars tre vi har varje kväll... hinner kanske en sväng till Jysk imorrnkväll.
PUSS!

Påssjuka, lampsjuka säg vad jag inte har. Här nya lampan som vi på M:s intiativ letade upp för ett par helger sedan, riktigt fin faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0