Halloween & 1-års firande



Helgens pyssel, pumpalykta & dracula mantlar...

Godmorgon söndag!
Helgen har fyllts av stanhäng, pyssel & promenader. Vi har redan bott här i ett helt år och det känns så bra. Alla trivs super. Grabbarna älskar sitt dagis, M har fem minuter till jobbet, vi har badat mer än nånsin tidigare, jag kan cykla till skolan & vi är omgivna av hur många trevliga grannar som helst. Självklart trivs vi här, och det är en skön känsla efter att ständigt tidigare varit påväg någonstans, både i tanke och handling...

Nu är grabbarna i simhallen & jag storstädar, kanske dags att fortsätta så jag hinner nånvart innan de är tillbaks och pankisarna ska stå på bordet ( jag lovade det när jag slapp följa med till simhallen... vilket jag iof gillar men idag kändes städning som en nödvändigare aktivitet för mig....)

Önskar en härlig dag, KRAM!

Kommentarer
Postat av: Zara

Vad härligt att ni trivs så bra, låter helt perfekt!

2011-10-31 @ 08:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0