Utmaning

Fick visst en utmaning av fina Sara med bloggen barasara http://enhagsvagen27.blogspot.com/
Roligt!

1. När ingen ser mig eller hör mig så…. (när jag tror att ingen ser eller hör mig..:-) sjunger jag det bästa jag kan medans jag cyklar längs den långa sega raksträckan mellan stan och vårt område... ett par gånger har jag typ dött av skam då jag blivit omcyklad av någon men oftast är det lugnt... fast det låter nog anskrämligt. Favoriten just nu är Brittans "Criminal..."

2. Jag går aldrig hemifrån utan….. att kolla spisen några gånger. De första sammanhängande ord Axel sa var "noll,noll,noll,noll..."

3. Min blogg heter som den gör … för att jag på senare år börjat tycka om mitt tidigare hatade andranamn Märtha...

4. Om jag vågade skulle jag…… hänga ute mycket mer än vad jag gör. Min mörkrädsla gör att jag ibland stannar hemma. Men jag jobbar på det, Kbt- behandlingen börjde för några veckor sedan i ett beckmörkt Ryd vid midnatt....

5. Om 10 år kommer jag att…… vara nyss fyllda 40 och spendera långa sommarlov i en stuga vid något hav. Skriva böcker, åka på konstrundor, handla loppis & inreda vårt hus som blivit ett tillbyggt kråkslott för att rymma alla hundar & barn... ( M är med barnen på något fotbollsläger, tvillingflickorna är så lugna, de sitter mest i sina välstrukna klänningar & njuter av all kultur..)

Jag skickar denna vidare till:

Veronica renaramaavera.blogg.se
Ida         idavida blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0