Flyttar runt


våra möbler härhemma. Speciellt vardagsrum/kök har jag inte varit nöjd med hittills trots en massa olika varianter av möblemang & sofffköp de senaste 1,5 åren... Nu har jag äntligen hittat rätt känsla (tror jag). Matsalsbordet fick bli matbord i köket vilket jag är jättenöjd med, ska bara hitta en sittbänk att ha på nocken tänkte jag. Vardagsrummet ska mer bli just vardagsrum. Eftersom det inte är stort nog för både och så har vi nu bestämt att det ska bli ett skönt , fint vardagsrum. Med fin soffa, fåtöljer, någon variant av bokhylla/skåp etc... detta projekt är inte riktigt färdigt men visar till hösten då det nog är klart :) Jag brukar alltid veta hur jag vill ha det direkt så den är veligheten är ny för mig, men nu känns det som vi är på rätt väg..
(Det var när vi kom hem från Öland och stannat till i Kalmar och kollade in min kusins nya fina hus som jag kom hem och kände lite att vårt vardagsrum var ett hopkok av allsköns skit så tack Matilda för inspirationen!)

Här sover grabbarna och jag njuter av den här stunden på morgonen när alla sover, utom Hilda då förstås, hon har inte förstått det där med att sova lite längre på helgen... vi har tagit en morgonrunda och det är nog det absolut bästa med hela hundgrejen, morgonpromenaderna. Hela området sover och man följer årstiderna, nu är det verkligen nära att allt slår ut..
Söndagskram!

Kommentarer
Postat av: Sara W

Jag är likadan - flyttar runt det man har så det känns lite nytt. Fast jag kan inte neka till att jag önskar plånboken var större och räckte till nytt. Oftare! Kram!

2012-04-29 @ 09:21:07
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0